fredag 23. juli 2010

Ferdig på jobb!

Allerede ferdig på jobb. Helgen kommer med stormskritt! Dagen på jobb gikk utrolig smertefritt. Lite irritasjon og plutselig var tiden for å reise hjem kommet!

Ikke noe mer JJ (jobbe-Joakim) før mandag! FF (fantastisk faktisk)!

Venter fortsatt på pc og mobil, men Gud hjelper meg. Med alt. Han leger mine sår, selv i stille stunder, hvor tanker kommer opp til overflaten, ifra havdypet. Det er ikke så greit. Vet ikke om jeg vil sette meg ned, tenke, snakke. Gikk ikke så bra å prate om det på to-manns-hånd. (er jo igrunn fire hender). Stemmen skjelver. Øynene vil ikke møte hennes og hjertet sender ut noen ekstra pulserende slag i minuttet. En gang må jeg tenke, men ikke enda.

Vi prøver fortsatt å få tak i leilighet, men optimismen er litt på topp.

Tror ting skal ordne seg. Selv om utdanningsforløpet ser veldig langt vekk ifra det jeg egentlig tror jeg vil.

Mvh
Joakim Kalbakk.

Ingen kommentarer: