torsdag 9. august 2007

Quiz'ene på Start.no

Jeg har da enda en gang prøvd ut en av testene på http://www.start.no og de viser seg igjen for å ikke være noe ssb materie, men de holder til sitt bruk. Jeg tok denne testen: http://quiz.start.no/?p=qplay&quizID=13130 som er en quiz der du ved å svare på 20 personlige spørsmål med veldig sære alternativer kan kave deg fram til en mental alder. Ettersom de fleste som er klar over at jeg har blogg vet at jeg er 17 så vil jeg prestere med å legge fram disse resultater:

Joakim Kalbakk, reell alder: 17 år
mental alder: 18år

Ja, det er sant! Jeg er, mentalt, 18 år i haue mitt. En gutt som faktisk er litt velsevoksen allikavell! Sett på makan!

Ta testen, legg ut resultater o.l på bloggen din ;)

(Tas forbehold om trykkfeil)

7 kommentarer:

Silje sa...

Dårlig alder! jeg blei 24:P

Anonym sa...

Joakim, jeg tror det er fordi det ikke er MULIG å bli under 18 år?

Anonym sa...

Forresten: Hva slags superhelt er "supermusa"? Er det bare ett dårlig ordspill eller...? Jeg ville jo bli noe kult!

noe sa...

Jeg og blei 18 år!
hoho.. vi er best da!

Anne Line sa...

Sava! Jeg ble 26. Hva skjer med det? Men artig da :p

Åse-Beate og Mathias sa...

Savner oppdatering her....

Silje sa...

Ja savner oppdateringer!!!