torsdag 1. juli 2010

hjelp

Idag våknet jeg ganske forvirret. Jeg hadde drømt mye rart. En ekkel følelse har tatt plass i kroppen min. Som et virus forpester den tilværelsen min og blokkerer mitt syn for å se det gode i hendelser. For å se godt.

Jeg ba, leste dagens bibelvers og har spurt om å bli bed for. Så spiste jeg frokost og da jeg skulle skylle skålen, holdt jeg den i en vinkel, og satte vannet på slik at hele den nye genseren jeg er så glad i ble tilgriset av vann, melk og frokostblandingpartikler. Jeg føler meg utkjørt og nedfor.

Ikke gøy :/

Be gjerne for meg!
Hjelp meg. Jeg har falt langt siden i går. Jeg håper at denne dagen kan bli bra! virkelig..

(Jeg vet at noen andre har det veldig flott, og jeg er veldig glad på deres vegne (:. Det gjør meg litt blidere).

Ingen kommentarer: