fredag 13. juli 2007

Bilde!

Jaokei, jeg overlot bloggen min i Anne Line sine hender (veit ikke hvor lurt det var) og det viste seg at hun hadde et bilde hvor jeg viser en litt mer feminin side av mitt ellers så overmaskuline meg som hun på et merkverdig vis har klart å få klørne i. Hun har derfor valgt og legge ut dette ikke-så-maskuline bildet av meg som profilbilde, eller en eller anna form for bilde (jeg kanke blogg, egentlig litt stolt).

Så da spør jeg de få av dere som forviller dere inn på den aldri-oppdaterne blogg-greia mi; Hvordan kan jeg skifte bilde? Det må da finnes en måte! Eller?...:S

3 kommentarer:

Anne Line sa...

Uff, beklager virkelig, Joakim. Men hva skulle du gjort uten mine bloggkunskaper? :p Haha!

Håper det er et lite plaster på såret med det nye bilde. Et utrolig bra bilde av deg igrunn. (altså etter jeg har fjærnet noen tvilsomme momenter)

Klem på du

noe sa...

åh! fantastisk.. enderlig får vi litt av Joakim i bloggerenes verden
Velkommen kjære medblogger (:

Solveig sa...

Haha :D Konge! gralla m blogg då :P glede meg t å se ka så komme her, bler sikkert møye bra :D