torsdag 26. juli 2007

Meh

Yes... Etter at den alltid så energirike og bloggentusiastiske Silje Kragerø og jeg hadde pratet sånn ca. 100 ord med hverandre over Msn så må jeg må legge ut et eller anna og "oppdatere" bloggen min. Så nå skal jeg gi alle som vil en liten oppdatering på livet mitt.

- Jeg er fortsatt 17 år (18 18 18 18 18!)
- Jeg jobber fortsatt på Ica på Odden
- Jeg har enda ikke fått lønn
- Jeg maler fortsatt hus (vi blir nok ikke ferdige før fristen)
- Jeg er fortsatt uten kjæreste
- Jeg har fortsatt venner
- Jeg tror fortsatt på Gud, Jesus, Den Hellige Ånd og Kristendommen (noe jeg bestemte meg for å starte med for ikke så altfor lenge sida)
- Jeg liker fortsatt samme jenta
- Jeg er fortsatt like frustrert og håpløs når det gjelder kjærlighet
- Jeg ....... er trøtt......
- Jeg har ikke mer å skrive
- Silje og jeg skal starte trend, men jeg vet ikke hvordan jeg tar testen om hvilken tegneserie figur jeg er.

Det var oppdateringa, er det noen spm så er det bare å sende en mld /ringe/snakke på msn fordi
- Jeg har fortsatt samme mobilnr
- Jeg har fortsatt samme msn adresse
- Jeg har fortsatt mulighet for å motta samtaler, meldinger (sms) og multimedia meldinger (mms)

-SLUTT-

5 kommentarer:

Silje sa...

Du er så konge vett;)

Anne Line sa...

Haha! Artig, Joakim. =)
Jeg har jo spurt deg, så herma jeg. :p Takker for tillatelse =)
Keep oppdating, we like it!

Silje sa...

Anne Line: sant jokim må oppdatere ofte? tror det er flere som er innom hans blogg hverdag en hva det er innom min te sammen...

Jeg lurer bare på hvem den jenta han liker er!!!

Anne Line sa...

Silje:
Jo, han må oppdatere oftere! Er nok flere innom her enn på min åsså. Så han bør oppdatere mye oftere!!! (Hint til deg, Joakim)

Silje sa...

Hehe! Konge Anne Line!