torsdag 26. juli 2007

Hvilken tegneseriefigur er du?

Jeg har da tatt den "nye" og veldig geniale internett-testen om hvilken tegneseriefigur jeg så kan være og mitt resultat havnet på Hakke Hakkespett som da vil si at jeg er: " Gal, Morsom, 50 % Snill Og 50 % Ond" Noe jeg vil si passer og noe jeg vil si at jeg er. Testen i seg selv kunne vært bedre utformet, men man kan jo ikke alltid få viljen sin for at hadde verden vært et vanskelig sted å bo!

Takker til Silje som uten å nøle gav meg denne (fantastiske) linken http://quiz.start.no/?p=qplay&quizID=8973

Så nå er det bare opp til dere som faktisk oppdaterer bloggene deres og leser andres og ikke blir mast ned av snille venner om at du faktisk skrive noe/legge ut innlegg for at andre skal lese på sida di. Jeg personlig er en av de siste. Tror kanskje at sida mi har brent jeg fast fordi den aaaaaldriiiiiiiiiiii blir oppdatert. (Men nå er den jo på en måte det da)

1 kommentar:

Silje sa...

er så godt at vi blir samme ting! nå må vi spre nyheten videre om hakke hakkespett og vennene hans:D