fredag 25. juni 2010

Ære


Min første lovsang er et faktum. Jeg er greit fornøyd med den, men vil gjerne ha kommentarer.

akkorder: Intro: G, C, G, C
vers: G, C, G, C x 3
Am C, G
Am C, G Dsus4
Ref: G, C, Em7, D/F# x3
Am C, G x2
Bro: G, C, Em7, D/F# x4

Tempo: Vet jeg ikke






Ære

[vers] Gud du gir meg alt jeg trenger

Din sønn du ga for mitt liv

Min bønn jeg til ditt rike sender

Takk for kjærligheten din


[pre-ref] jeg folder hendene

jeg synger ut til deg


[ref] Jeg vil gi deg all ære

Jeg vil gi deg alt jeg har min far

Takk for at jeg kan få være

Sammen med deg i all min tid x2


[vers] Når det er mørk da er du i min lengsel

Din gode hånd du strekker ut til meg

Jeg søker deg, mitt hjerte er i trengsel

Takk for frelsen som er min


[pre-ref] jeg folder hendene

jeg synger ut til deg


[bro] Du er alt for meg

Du er alt for meg

Du er alt for meg

Jesus

Du er alt for meg

Du er alt for meg

Du er alt for meg

Jesus


[ref] Jeg vil gi deg all ære

Jeg vil gi deg alt jeg har min far

Takk for at jeg kan få være

Sammen med deg i all min tid x2

Ingen kommentarer: