fredag 26. desember 2008

2. juledag

Tiden fram mot julaften og julekvelden er en meget hektisk tid. Hvor alt du gjør er å løpe gate opp og gate ned. Ut og inn av forskjellige butikker, og inn i de samme ettersom du glemte å kjøpe ditt og ditt. Men tiden etter 24. er en rolig tid for de fleste. Her brukes tiden til familie, venner og bekjente. Nå skal all den tapte tiden som gikk til julegavehandel og matlaging tas igjen.

Hvorfor skriver jeg bare masse dritt?
Jeg har blitt oppfordret av min kjæreste, som jeg er veldig glad i selv om jeg må blogge, om å blogge mer, men hva skal en skrive om? Jeg skriver ikke om tankene mine, for de angår ingen andre enn meg og dem (mest deg) de handler om. Skal jeg skrive om hva jeg har gjort? Når jeg har fri, gjør jeg ekstremt lite. Jeg har fri med andre ord. Så, et tappert forsøk på å presentere min spennede dag.

1: Jeg sover så lenge jeg bare kan. (normalt ikke senere enn 12, for da kommer pappa og maser)
2: Jeg spiser hva jeg vil (vi har ikke usunn mat... Bare masse julemate som jeg har forlengst gått lei av
3: Steller meg (inkluderer dusj osv osv.)
4: resten av dagen går
5: kvelden foran pc'en/tv'en med familien
6: natta til pc'en og kjæresten min
7: sovner til slutt, så klart midt oppe i noe (unnskyld :( )

[(mye av tiden går med å tenke på deg. Hvor jeg savner å være med deg, høre stemmen din, kysse deg, si hvor glad jeg er i deg, hvor mye du betyr for meg :$ )
(en eller annen heldig gang vil Hans ha meg med ut. Så klart må jeg jobbe og kan ikke før klokka blir mye. Heldigvis er folka på jobben gode. ICA mannen er der bl.a. ^^ )]

Spennende?
Er det rart jeg ikke blogger mer?

Ha en fortsatt fin jul :)
Msn-en min vil ikke på....

4 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne Line sa...

Joakim! Hvilke underverker Ragnhild kan utrette! :)
Herlig å se deg blogge igjen!
Det e rbare å fortsette. ALt vissvasset ditt gir en glede i hverdagen ;) (håper du tok spøken med "vissvasset")

ICA-mannen er ALLTID bra! Jeg er i grunn litt misunnelig på deg som kan løpe rundt han hele dagen ^^

Nyt romjula! Man skal virkelig ha FRI da :)

Anne Line sa...

ICA-mannen er forresten MIN, så back off! I'm going to kick your A S S! ;)

Joakim Kalbakk sa...

... jeg jobber :p

Bare vent. Jeg skal fange hans oppmerksomhet og tvinge han i senk (: