søndag 21. desember 2008

Oppdatering - endelig

Per dags dato 21.12.2008 ser livet mitt slik ut:

-Jeg er 18 år
-Håret mitt er langt og tjukt (hvis du har sett på krigsfilmer og de hjelmene soldatene løper rundt med...)
-Jeg har flyttet inn i nytt hus i Grimstad (huset og vi er ikke klar for jul. Ekser over alt)
-Ragnhild, kjæresten min, har funnet bloggen min (så derfor oppdaterer jeg)
-Har fryktelig lyst på snø, masse snø så jeg kan stå på ski
-Er lei skole og lekser og prøver og tentamer og eksamner og press her og der. Stress
-Vil plutselig få masse penger rett i hendene (penger er alltids greit)
-Savner Ragnhild :/ (på en annen side er det bra å savne noen. Det er jo tross alt da man merker hvor mye menneskene betyr for en)
-Fortsatt litt syk (Ragnhild er sykere)
-Spiller fortsatt gitar
-Spiller fortsatt el-gitar (Muse avhengig der)
-Har egentlig ikke vokst noe fysisk (nedtur...)
-Håper vennene mine har det bra

-At du gadd å lese dette
-Hvordan klarte du å tomle deg borti her?
Side blir jo aldri oppdatert.
Hadde det gått ann å få purring fordi man ikke oppdaterer bloggen sin ofte nok burde det har rent litt inn her ja. Enda en utgift :p

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wii :D
neida, jeg tulla.
MEN! jeg gadd å lese. Å jeg googla deg bare, så fannt jeg bloggen din.
Syns du kan begynne å blogge igjenn (A) :D

Joakim Kalbakk sa...

åååe. Stress P.

Anonym sa...

neida :D det er kos å lese bloggen din :$ :D