søndag 28. desember 2008

Til deg

Til deg som er fylt av glede
Til deg som er fylt med sorg
Til deg som er våken og blid
Til deg som er trøtt og sliten

Til deg som savner og venter
Til deg som frykter og løper

Til deg som har all verdens tid
Til deg som prøver å få nok tid

Til deg

Ragnhild? Jeg skriver blogg for deg. Noe jeg egentlig ikke synes mye om, men jeg gjør det for deg. Jeg vil gjøre, nesten hva som helst for deg. Bare for å se et lite smil, i munnviken.

Du betyr så utrolig mye for meg, og derfor skriver jeg blogg xD

(moral: Ragnhild <3)

Skal legge meg nå (: Må tidlig opp på jobb i morgen :/
God natt puta/pusen mi/min
Sov godt jenta mi (L)

4 kommentarer:

Anne Elisabeth: sa...

og ka me oss andre som kikka innom bloggen din i ny og ne!? KA skal vi liksom føla nu!?!:O hehe:P
(Men du e skjønn da Joachim som skriv d til ho;)hehe)

Joakim Kalbakk sa...

... Er det andre som leser? :/

Neida, diktet er til alle som leser (:

Anne Elisabeth: sa...

Takk Joakim! D betyr mye for mæ!!;):P

Joakim Kalbakk sa...

dust :P Skal jeg skrive dikt til deg og? (ORKER IKKE. vær så snill og ikke tving meg!)